Czy Wasze akumulatory są „Chińskie”?
TAK, ponad 80% akumulatorów litowych sprzedawanych na świecie pochodzi z Chin. Nasze akumulatory LiFePo4 są produkowane w dużej fabryce istniejącej na rynku od 2005r. Ponad 15 letnie doświadczenie producenta oraz użyte komponenty, spełniają wysokie wymagania stawiane przy pracy trakcyjnej jak i buforowej.
Czy mogę/muszę doładowywać akumulator po każdym użyciu?
Można, ale nie trzeba. Technologia wykonania LiFePo4 charakteryzuje się bardzo duża ilością cykli (powyżej 2000) przy zachowaniu 80% pojemności . Przy płytszych rozładowaniach, cykli można wykonać jeszcze więcej. Żywotność akumulatorów wynosi do 10 lat.
Czy jak rozładuje akumulator poniżej 10V to go uszkodzę?
Nie, zamontowana elektronika (BMS) nie pozwoli na rozładowanie/przeładowanie poniżej/powyżej wartości krytycznych.
Czy oferowane ładowarki są automatyczne? Czy trzeba je odłączać od prądu zaraz po naładowaniu?
Tak nasze ładowarki są w pełni automatyczne, po zakończeniu ładowania przechodzą w stan czuwania.
Czy te akumulatory nadają się do zasilania elektrycznych silników zaburtowych , kamperów – praca trakcyjna?
Tak, akumulatory są stworzone do pracy trakcyjnej, mogą być obciążane prądami równymi pojemności. Oznacza to tyle, że akumulator 100Ah może być rozładowywany prądem 100A, 86Ah może być rozładowywany prądem 86A itd.
Jak przechowywać akumulator przy dłuższej przerwie w eksploatacji?
Przy dłuższym przechowywaniu akumulator nie powinien być w pełni naładowany.
Czy mogę rozładowywać/ładować akumulator w temperaturach minusowych?
Można rozładowywać w temperaturach minusowych, NIE MOŻNA ładować w temperaturach minusowych - proszę patrzeć na kartę katalogową.